meta name="video_type" content="video/mp4" />

آموزش تحویل و راه اندازی زمین شوی آلمانی توسط شرکت ابراهیم

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : تجاری، اداری و تفریحی گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : 567

معرفی اسکرابر دستی کلمبوس RA55B40 new

دستگاه اسکرابر صنعتی دستی RA55B40 new یک دستگاه کارآمد و پرکاربرد برای نظافت انواع سطوح کف است که توسط شرکت معتبر کلمبوس آلمان ساخته شده است. پهنای شست و شو و تی خشک کن در این اسکرابر به ترتیب 55 و 85 سانتی‌متر می‌باشد. علاوه بر آن این دستگاه دارای دو مخزن آب تمیز و کثیف است. اسکرابر کلمبوس توانایی هم‌زمان شست و شو و خشک کردن سطوح را دارد. به دلیل قدرت بالای مانور این دستگاه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای نظافت فضاهای کوچک و متوسط، اسکرابر مدل RA55B40new است.

مهمترین کاربردهای دستگاه کف شوی دستی

یکی از ویژگی‌های دستگاه اسکرابر مدل RA55B40new کاربری بسیار ساده آن است که موجب می‌شود به دوره‌های آموزش خاصی نیاز نداشته باشد.  این دستگاه کابردهای زیادی در نظافت صنایع و محیط های کاری و تولیدی دارد که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت:
  • نظافت سطوح سرامیک، انواع کفپوش‌ها و سنگ ها
  • تمیزکاری راهروها و محیط های پرتردد همچون مراکز تجاری، بازارها و...
  • ضدعفونی مراکز بهداشتی و داروسازی
  • پاکسازی پارکینگ ها و محیط هایی که نیاز به نظافت مداوم دارند.

تحویل دستگاه زمین شوی آلمانی کلمبوس توسط شرکت ابراهیم

شرکت ابراهیم با بیش از 30 سال سابقه کار و تجربه در زمینه ارائه دستگاه‌های نظافت صنعتی، همواره با صنایع مختلف همراه بوده است. این شرکت تمامی محصولات خود را به همراه راه اندازی کامل دستگاه توسط کارشناسان خبره خود ارائه می‌دهد. علاوه برآن این مجموعه آموزش و نحوه کار با دستگاه را نیز پس از راه اندازی آن به خریدار عرضه می‌دارد. بنابراین دستگاه اسکرابر خریداری شده پس از تحویل کامل به مشتری و کارکرد صحیح در همان لحظه تحویل خریدار و مجموعه شما خواهد گردید. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، بر روی تمامی محصولات خود 1 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان این افراد بهره ببرد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :