meta name="video_type" content="video/mp4" />

آموزش راه اندازی و طرز کار واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : other صنعت : تجاری، اداری و تفریحی گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : 123

راهنمای استفاده از واترجت صنعتی

راهنمای استفاده از واترجت صنعتی، به عملکرد درست و صحیح دستگاه کمک می‌کند. استفاده از دستگاه واترجت صنعتی یک فرآیند حرفه ای است که نیاز به آموزش و تجربه دارد. کاربر برای جلوگیری از هرگونه آسیب به دستگاه نیاز به شناخت کافی از عملکرد دستگاه دارد. با رعایت تمامی نکات و راهنمایی ها، استفاده از دستگاه واترجت صنعتی به بهترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت و به دستیابی به نتایج مطلوب کمک خواهد کرد.

نحوه راه اندازی واترجت صنعتی

برای راه اندازی دستگاه واترجت صنعتی، ابتدا باید از اطلاعات فنی دستگاه آگاه بود و تمام قطعات را به درستی متصل کرد. در ادامه مراحل راه‌اندازی واترجت صنعتی را به اختصار توضیح خواهیم داد:
    • اتصال ورودی آب بوسیله نصب سرشلنگی
    • برقراری اتصال دستگاه به منبع برق
    • اهرم تنظیم فشار آب
    • قطع و وصل آب بوسیله گان روی نازل
در نهایت با توجه به نوع کاری که قصد انجام آن را دارید، نوع نازل مناسب را انتخاب کرده و شروع به کارکنید. لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از شوینده صنعتی به همراه واترجت صنعتی را دارید، می‌توانید با استفاده از یک رابط، شوینده را از مخزن به نازل پاشش آب انتقال داده تا به صورت همزمان آب و مواد شوینده مناسب، بر روی سطح مورد نظر پاشش نمایید.

شرکت ابراهیم ارائه دهنده کارواش صنعتی

شرکت ابراهیم، ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی بیش از سی سال است که در حال خدمت رسانی به بخش های مختلف صنعتی و تجاری است. این شرکت بر روی تمامی محصولات خود 12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش عرضه می‌دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعت بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :