meta name="video_type" content="video/mp4" />

آموزش طرزکار سوییپر ماکرو M40

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : کارخانه-کارگاه صنعتی گروه : سوییپر کد محصول مربوط : 123

طرزکار سوییپر ماکرو M40

سوییپر ماکرو M40 یک ابزار قدرتمند و سازگار با محیط زیست است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که برای تمیز کردن نواحی مختلف شهری و محوطه های بیرونی مختلف بسیار کمک کننده و موثر است. طرز کار این سوییپر به گونه‌ای است که با استفاده از برس‌های چرخشی و مکشی که دارد می‌تواند ریزترین ذرات گرد و غبار، انواع زباله‌های به جای مانده بر روی زمین را جمع‌آوری نماید. این دستگاه با فیلتراسیون قوی خود یک دستگاه ایده آل برای نظافت شهری و فضای باز ارگان‌ها، کارخانجات و ادارات مختلف محسوب می‌گردد.

کاربرد سوییپر ماکرو M40

یکی از ویژگی‌های بارز دستگاه سوییپر ماکرو M40 میزان سازگاری با شرایط و تطبیق‌پذیری آن است. این دستگاه برای نظافت فضاهای مختلف شهری، پیاده روها و معبرهای باریک بسیار عالی عمل می‌کند. در واقع با تعویض برس‌های مختلف، می‌توان هر فضایی را به راحتی با این دستگاه مورد نظافت قرار داد. در ادامه به تعدادی از موارد استفاده این دستگاه اشاره می‌کنیم:
  • جاروب پیاده‌روها و معابر
  • نظافت و جمع‌آوری پسماندها و زباله ها در فضای بیرونی کارخانجات، تولیدی‌ها و...
  • پاکسازی محوطه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی
  • جاروب معابر باریک و پرتردد

آموزش طرز کار سوییپر Macro M40 توسط شرکت ابراهیم

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، با بیش از سی سال سابقه در زمینه ارائه تجهیزات نظافت صنعتی با صنایع مختلفی همکاری دارد. این مجموعه وارد کننده انواع مختلفی از جاروب‌های شهری و منحصرا دستگاه سوییپر ماکرو M40 است. مجموعه ابراهیم بر روی تمامی محصولات خود 1 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش نیز عرضه می‌دارد. شما بعد از خرید این دستگاه، توسط کارشناسان مجرب این مجموعه تحت آموزش کامل قرار خواهید گرفت تا نحوه کار با این دستگاه کارآمد را بیاموزید.        

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :