meta name="video_type" content="video/mp4" />

طریقه جاروی خاک با دستگاه سوییپر ماکرو M60

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : کارخانه-کارگاه صنعتی گروه : سوییپر کد محصول مربوط : 123


جاروی خاک با دستگاه سوییپر ماکرو M60

جاروب شهری یا همان دستگاه سوییپر ماکرو M60 دارای طراحی مناسب با مانور بسیار بالا برای نظافت تمامی نقاط شهری است. این دستگاه دارای برس‌های چرخشی به هموراه قدرت مکش قوی برای جمع‌آوری هرگونه آلودگی و زباله است. مانور بالای این دستگاه به راحتی به کاربر اجازه نظافت نقاط بسته، باریک و دور از دسترس را می‌دهد. این دستگاه به راحتی می‌تواند حجم بالایی از زباله را در فضاهای شهری مدیریت کرده و سطوحی پاکیزه و عاری از آلودگی ایجاد نماید. در واقع می‌توان گفت این دستگاه از نظر ایمنی و کارایی بالا در نظافت شهری، یک انتخاب عالی و سازگار با محیط زیست محسوب می‌گردد.

کاربرد کاربرد دستگاه جاروب شهری Macro M60

دستگاه جاروب شهری Macro M60 یک راه‌حل کارآمد و مقرون به صرفه برای نظافت شهری است. این دستگاه با سرعت عمل بالا و کیفیت فوق‌العاده در امر نظافت می‌تواند به راحتی کاربرد نیروی انسانی را به حداقل برساند. در واقع این دستگاه امکان نظافت شهری را به طور روزانه و بی‌وقفه برای کاربر فراهم می‌آورد. در ادامه به تعدادی از موارد استفاده این دستگاه می‌پردازیم:
  • نظافت نقاط پرتردد و شلوغ شهری
  • پاکسازی محیط‌های بیرونی کارخانجات و تولیدی‌ها
  • جمع‌آوری پسماندها و زباله‌های دور از دسترس
  • ریزش‌های مواد اولیه در فضای باز تولیدی‌ها و برگشت آن‌ها به چرخه تولید

شرکت ابراهیم وارد کننده دستگاه سوییپر ماکرو M60

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، ارائه دهنده و تولید‌کننده انواع مختلفی از دستگاه‌های نظافت صنعتی همواره در صدر خدمت‌رسانی به صنایع مختلف قراردارد. این مجموعه با بیش از سی سال سابقه درخشان بر روی تمامی محصولات خود 12 ماه ضمانت و 15 سال خدمات پس از فروش عرضه می‌دارد. شرکت ابراهیم انحصارا وارد کننده جاروب شهری Macro M60 است. شما می‌توانید با اطمینان از کیفیت دستگاه آن را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که نحوه کار با دستگاه و آموزش کامل آن در هنگام تحویل توسط یک کارشناس خبره صورت می‌گیرد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :